you make me smile.

hej!
kom just på att jag lovat mamma följa med och se på benny.
våran blivande valp, men uops! det glömde jag helt bort
så nu harj ag bestämt att fika med ronja istället!
mamma blev lite ledsen på mig, hon är glad att vi ska ha benny.
vilket jag också är, jag älskar hundar, ibland. när de inte måste ut...
men aa..

ska ta och fika med ronja vid 6. sen ska jag gå ut och gå.
långt med musik! det är bra. skönt. underbart. älskat.
hoppas jag får sällskap av henne, men det är väl
knappast troligt?! lat som hon kan vara den söta tösan.
nu ska jag platta mitt hår.

tjarå!





tötan.

Kommentarer
Postat av: hej

MAN KAN INTE VARA SNYGG JÄMT

2010-03-02 @ 22:09:38
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0