you belong to me, i belong to you, fire from my heart.

when you're far away i'm in love with you. feelings that so high...

godmorgon! 
gudars vad trött jag är, filmen tog aldrig slut igår!
gick och la mig vid halv 12 och såg på sommaren med göran.
tänkte somna till den, men det gick ju inte.
den var slut rund tio i 1. då släckte jag och somnade,
som en stock! 

segt att gå upp i morse. angelica skicakr sms vid halv 9 och frågar om
träningen är kvart i 10. blä, jag vakna av det! jag skulle inte gå upp
förän vid kvart i! en kvart är mycket, på morgonen ;)

nej , om jag ska rusa och borsta mina tänder kanske. 
så kommer johanna om 8 minuter ungefär. rätt så exakt.
och jag ber och hoppas innerligt att vi inte har tema nick denna dag. 
då är min panna dead like a fish.. stackars. har blåmärke på armbågen
också, mohah, klantigt som fan.

HA EN BRA DAG! 
puss. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0