yäej , jag är glad!

whi..

kom in för en liten stund sedan.
från den lilla promenaden med min mor!
god. jag blir  verkligen trött av att gå ut och gå.
det innebär bara en sak - i'm sick!

men i morgon ska jag och mamma springa ner till stan,
om jag orkar.. men jag ska ta mig orken! ska köpa mig en
pilatesboll, bannemig! jag vill verkligen ha en.
tur att jag har min lilla sparburk med några hundralappar i.
annars hade det blivit svårt ;)

jag har även börjat ett nytt liv idag.
och tro det eller ej, men nej.
imorgon ska jag ta tag i mitt liv och i vad jag äter!
nu är det slut på dumheter! frukt - grönsaker - pasta
det ska jag vräka i mig och leva på. inte bara dock,
ska självklart äta mat! annars kan jag inte spela fotboll.
men inget mer glass , godis eller andra saker.
om man tänker efter är det knappt gott! äter för att bara...
no more! gone.
ska även gå ut och gå innan jag äter frukost i morgon.
om jag orkar det också?! god. jag vill bli frisk.
har lärt mig att det är bra att göra det! så nuså ska jag gå ut och gå!
ofta och långt! minst 45 minuter. blir svårt i veckorna, för jag orkar inte gå
upp klockan 5 på morgonen för att gå 45 minuter innan skolan. men varje helg!
räkna med mig (;

på onsdag får jag även en ny telefon - som jag väntat!
tror nog jag vill ha en HTC HD2. men vi får se vad som kommer.
jag tror jag får det i vilket fall som helst.. har nog gått ett år då, sen sist.
donno. får gå dit och se och hoppas på det bästa! jag verkligen avskyr min
telefon jag har just nu. inte roligt!

nu - saltön!
PUSS!


jag skulle behöva sommar och bli lite brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0