what a bad day.

gooooud!

jag känner verkligen för att röra på mig.
jag avskyr dagar som dessa, man är sjuk,
tycker synd om sig själv och har ingen ork till
någonting!

tänkte att jag skulle ta och gå ut på en promenad,
men nej.. jag bytte om från nattlinne till ett par legging
och blev därmed varm i hela kroppen och insåg att nej...
det är inte meningen att jag ska på promenad idag..
så nu ligger jag här igen, tog mig just en bamyl i hopp
om ett bättre huvud.

blir en film nu och snart säger jag godnatt och tackar
för den extremt sega och tråkiga söndagen, me jag
att morgondagen blir likadan! no school..
- men ska försöka ge mig ut på en kort promenad!

puss&heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0