VURPAN & BULAN!

tja!

kom hem nyss. är helt enormt slut i min kropp!
det  var nog den sämsta matchen vi någonsin spelat.
men vi åkte och fick med oss en vinst, efer mycket om och men!
2-1! drog med mig en bula hem också så nu är jag jättefin i huvudet.
känns ju lovely - not. pain i hela pannan/huvudet. inte och leka med.
jag föredrar att nicka bollen ...

förövrigt. kom hem och öppna dörren till bilen, jag skulle kliva in i den.
gick inte som väntat, floffs! där låg jag på marken, slog i hela jävla röven &
armbågen i bilen - typiskt mig?! det var min första & ssita vurpa detta år.
får vi hoppas på. gudars vad det gjorde ont! no more.


nu ska jag släffsa i mig käk. jag hungrar bokstavligen talat ihjäl!
PUSS & HEJ , LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0