viskleken!

hej!

kom hem nyss. slutate ´sista lektionen för ungefär en kvart sedan!
vet inte riktigt vad smo händer senare eller nått. är ju träningsledig så
jag ska nog gå ut och gå en långpromenad senare vid 5 kankse.
mysigt!

skolan idag har varit rätt skön! har haft samhäll på förmiddagen.
det var väl ganska så trelvigt. dock försov jag mig så jag dök upp typ 20
minuter för sent. jag är inte förvånad...
på eftermiddagen var det ledarkspa/idrott. hähä, vi lekte lätta lekar!
blev bland annat viskleken & gud vad ord kan ändra sig, galet! körde
även pomperipossa, späännande ;) vem är borta?

nog om det. nu ska jag skjunka ner i sängen för någon minut &
sedan hoppas jag mamma kommer hem och lagar mat, för jag kan inte!
jag ska gifta mig med en kock.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0