världens sötaste.

hej !

åt just middag. kycklig bjöds det på, gottigotta :)

Skolan var sådär, helt ok. Hade idrott första & sedan ledarskap.
på idrotten lekte vi lekar & på ledarskapen planera vi vår aktivitet.
vi ska dra oss ut till djurparken den 20;e. kan nog bli roligt!
ska gå höghöjdsbanan och lite. blir nog nais.

när jag kom hem från skolan dök jag i matteboken.
lärde mig kvadrat & konjugatregeln nu, känns bra faktiskt.
har bara lite formler och annat skit kvar. sinnessjukt svårt.
men aja, om någon är bra på geometri är jag öppen för
privatlektioner,  ;]

annars då? jo gick en lång promenad med nemo.
gick enormt fort, var fasan jobbigt! söta hund.
kom dock fram till att jag fortfarande är anti-rökare.
hate it, det borde förbjudas i sverige tycker jag! ;)

vi har även blivit en till i familjen nu - äntligen!
nemo har sitt barn här hemma - vid namn benny.
har nog aldrig sett en så söt valp, 8 veckor gammal.
i'm in love. sinnessjukt underbar, älskad. han ligger
under min stol här i köket nu och sover. gullegrisen. 
nemo ligger och snuttar på sin nalle i mammas knä i 
vardagsrummet. cutie

nu ska jag slänga mig över matten igen. jag spyr på't. 
seriöst. fett tråkigt. 

puss.


' vad jag bryr mig om,
  är att höra dig andas
veta att du är nära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0