världelösa kock...

godkväll!

liggher och myser i sängen med en av de
roligaste serierna jag sett tror jag! playa del sol. mohah.
har ronja bredvid mig. mycket nice.

dagen har jag spenderat tillsammans med ronja,
har lämnat in en jobbansökan på ett ställe & sedan har vi käkat.
gick sedan en stund på stan, fann mig lite saker jag ville ha.
men köpte inget.

vi tog sedan bussen till maxi och köpte frukt för att göra
fruktsallad i ugn. ocjh på vägen därifrån så kom bussen så vi skulle
ha missat den, men ronja rusar ut på vägen och vifftar för kung och
fosterland & jädrans, han stannade! fett braaaa.

när vi kom hem hit och började med fruktsalladen blev den ju
sjäälvklart dyngbränd. så jävla faaaail.
kunde kanske ha anat det redan från början?! ae dumt...

blev att gå till ica på skvallertorget och köpa tortilla chips istället
det var gott! hihi, nu ska jag frotsätta vara social & skratta åt hur
jävla roligt playa del sol är. bästa steffen alltså! så jävla rulig..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0