let's dance.

godkväll!

landade just i soffan efter en hektisk men rolig dag - stundtals!
När skolan var slut så gick jag hem. Sen åkte mamma, pappa och jag
och åkte bil. vi har köpt en ny bil så vi åkte till rejmes och provåkte.
helt okej! ganska fin faktiskt! åkte inte så långt, bara en bit för att
de ville prova. ni vet nog hur päron är, eller det kanske bara är mina,
äsch nog om det!

tog sedan och for vidare till maxi. där har jag spenderat sisådär 3 timmar.
handlade mat, köpte mig ett par strumpbyxor, ett minneskort & sen
blev det inte mer meed det. hittade en jacka. inte just det jag söker,
men jag orkar inte leta mer efter en jacka som jag verkligen vill ha!
den finns inte, har kikat runt lite på internet också,
men nej.. så jag antar att de jag hitta idag duger.
ska ta med mig johanna och köpa den i morgon, vet dock
inte vilken av dem, det får vi se i morgon! späännande, ha?

när jag kom hem ställde pappa in maten, jag laga mat
och mamma drog ut med the doggy! då säger pappa,
- varför har vi en sån här grej?
- grej, vad för grej? , säger jag.
- den här förfan.
- jaha, ägghållare heter det! , svarar jag.
- aha, kallar du det här ketchuphållare i så fall?
säger pappa om hyllan under där det står en ketchup.

- det gjorde nog min dag. det lät inte roligt här!
men fan va jag skratta! fett kul.

nu skaj ag mysa med mina söta föräldrar,
se på let's dance & bara va! skönt som fan.

i morgon blirdet maxi med johanna för att sedan se på fotboll,
eneby B och på kvällen har david fest i vilbergen! det blir nog brabra!

PUSS!


du är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0