upp och nicka - sockerdricka!

godkväll!

sitter och kollar på nått ruttet hundprogram.
enormt tråkigt. har just vrääkt i mig flera liter yoghurt känns
det som, med minst lika många liter flingor och en banan.
två lingongrova och en kanelknäcke. ohmy! inte undra på att jag
är dundermätt! ätit kvällsmat så jag håller mig i flera veckor.
men jag antar att jag kommer äta minst lika mycket till
frukost imorgon. crazy vad jag äter!

träningen i kväll var väl inte det roligaste!
men måste säga att jag har förbättras på att ta bak mitt
vänstra ben. alltså blivit smidigare! fan så GÖTT! ligger numera på 0.
som det ska vara. mina vader är däremot inte att leka med. ligger fortfarande
på minus ett. känns sådär! men vad ska man göra..

beep-testet, mjo har förbättras där också. prima skinka! nu rullar det på!
träning ger färdighet. nais! 
 
i morgon bitti kör vi på't igen! oh dear. uteträning - halv 9 på
konstgräset på parken. kyyligt lite kanske. men vad gör man inte för att passa
några pass och skjuta lite för att sedan gå hem och sedan gå vidare till
svenskan. det är ju LOVELY!

vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0