Two worlds apart, but she don't mind..

nattinlägg.
ligger i sängen.
ska precis tacka för dagen och somna till lugn musik.
är så extremt trött!


kvällen var förövrigt, hyffsad?
johanna och jag skulle ju gå och käka innan vi skulle vara
hos adam klockan 8. det gick ju bra, vi gick hemifrån mig kvart över!
det fick bli nått snabbt, smidigt och enkelt! statoil blev vår middag.
blev en macka, risifrutti och en mer! blev proppmätt faktiskt!

gick sedan till adam, mjodå var trevligt. melodifestivalen och dans & mys
med några från klassen. åkte sedna vid 10-tiden till vilbergen för lokalfest.
kan väl inte påstå att det var så mycket att hänga i julgranen, så vi åkte
likafort därifrån hem til ladam igen där jag har spenderat min kväll.
lovely people.


nej. nu somnar jag snart.
match i mrogon! känner mig rätt taggad faktiskt. ska bli himla roligt.
puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0