träning, träning, träning.

usch. har träning i skola nu, havl 10.
och jag har kommit fram till att jag gör inte så mycket
annat än att träna känns det som. min kropp
börjar säga ifrån tror jag allt. seg som fan. vill inte löpa.
psyket känns som bortblåst.

vill bara gå på promenader och lyssna på musik
eller vara hemma, måste plugga också. men det gör jag
som vanligt efter träning, runt 9 - 11 om inte senare.
inte undra på att jag är trött. jag planerar som en gris.

inte för att jag har mycket i skolan. men sen kommer
veckor då allt kommer. i veckan har jag prov i matte,
ska väl försöka lämna in en uppgift i matten också
så jag kan få VG. och sen har jag tvärgruppsredovisning.

har helt enkelt inte lust med nått nu för tiden.
vill ha förändring, vill ha nått nytt.

tråkigt inlägg. nu ska jag gå till parken och löpa och spela boll.. :|
puss..


Kommentarer
Postat av: daniella och rebecka

hur betalar man i blogg shoppen ?? asså om man ska köpa något !! HJÄLP

2010-03-22 @ 09:33:10
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0