TISDAG 16 MARS.

tja där.

vilken lustig dag! den har varit så enormt lång, tar aldrig slut.
och jag känner hur träningsvärken smyger sig på i mina armar efter
idrottslektionen, där kan man kalla otränad i armarna, galet!

på ledarskapen gjorde vi inte så mycket.
kenta berätta som vanligt om roliga saker han varit med om,
och jag sitter och småviskar med johanna, tills han ser det
och säger åt än att vara tyst, whopps. sorry, typ den.

gick sedan till stan med johanna och bytte ett par skor.
de får duga ett tag. snabbt gjort och sedan gick vi hem.
gick till ICA också, johanna köpte vaniljsocker, heh..

kom hem och mamma har lagat någon konstig mat.
hon brukar laga god mat, men idag gjorde hon något
som inte passa mig i smaken.. jag får äta upp morötterna,
kokta morötter är gott! potatis också..

är ju träningsledig idag, skönt! så därför ska jag lägga mig på
min lilla pilatesboll & se till att få några övningar gjorda.
den står ju i mitt rum och samlar damm, vilket den inte ska göra.
får se om jag får tag i systeryster också.
skulle vilja ha lite saker som hon har i eneby, hos marcus.
får se hur det blir med den saken, tråkigt att åka spårvagn fram
och tillbaka, far & mor är hos farfar & farmor. så... hum ;)

det blev en lång & extremt ointressant text.
så tjarå.
pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0