thoughts about everything.

herreguud, jag är bara så fruuuustrerad!
det här matteprovet påverkar hela mitt liv.
förra matteprovet var jag, åh shit! plugga nu så kanske jag får VG
och plugget gav resultat, men nu känner jag bara, äsch, what the fuck,
vem bryr sig? jag fattar ingenting. orkar inte ens förstå för det är
som en stor äcklig gåta allting. jag HATAR kvadrater & trianglar och sånt strunt.
ge mig nått jag kan strypa, no matter what it is!


du känner mig inte, du vet inget om mig
så tro inte att du vet, för ingen vet.

jag vill bara ta en stor spade, gräva den djupaste
gropen och lägga mig där & försvinna, typ.

HÅKAN HELLSTRÖM.
Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut



Kommentarer
Postat av: matilda

bästa håkan

2010-03-25 @ 13:01:32
URL: http://matildakil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0