tankarna far runt i huvudet.

HEJ!

här siter jag fortfarande.
det är så himla händelserikt så det finns inte!
så jävla boring.
har kikat på tv heeela dagen!
dock så var det inte dating in the dark idag.
det är i morgon - klockan 20.00! på 3;an tror jag?
det ska jag se då!

har även kollat runt lite på saker för att träna upp bålen.
intressant så jag har kommit fram till att jag ska köpa mig en
pilatesboll så fort jag får lite mer pengar. hih, måste bara
komma ihåg det också sen när jag är nere vid stan!

finns även en annan sak jag ska beställa. någon maskin av något slag.
nått jag ska försöka skaffa mig till hösten tror jag! om inte innan, vi får se
hurdet blir med den saken! Vore riktigt bra att ha, tror jag?! om det funkar..
nu - top model!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0