SURPRISE!

hej!

WHAT A DAAAY.
började dagen med en promenix som jag nämnde i morse.
efter det drog jag mig till skolan, var där från halv 1 - 10 i 1.
så jävla UNDEBRART!

gick sedan till affären och handalde tårtsaker.
johanna och jag fortsatte hem till henne och bakade en
tårta, kan dock inte påstå att det var den allra finaste tårtan
som jag bakat i mitt liv, no way! men gott som faaaan.

drog oss sedan till staden där vi inhandlade oss en present till
födelsedagsbarnet, blev en t-shirt från t-shirt store som hon sa
att hon önskade sig (en t-shirt alltså)  och sedan gick vi hem igen till
johanna & fortsatte vid 4 hem till ronja. hon visste dock inte om att vi
skulle komma, så när vi ringde på hennes dörr och sjöng så fint för henne
så typ skratta hon och rodna! HUR GULLIGT ÄR INTE DET?! åh söta tjej.
dock började jag skratta så jag blåste ut ett ljus, men ingen är nog förvånad.
blev en liten hjälp på traven, hihi.

satt där till kvart i 6 ungefär. sedan begav johanna, ak och jag mig hemmåt.
hon skulle på arbetsintervju nu, och eftersom hon fyller år borde det gå bra!
i hope so, håller mina tummar! (;

blir en promenad med henne ikväll. vädret är ju helt underbart,
helt sinnessjukt! äntligen är det vår! guuud så skönt.

PUSSSSS!


obs! ronja hade bästa ballongerna hennes mamma köpt till henne,
skulle föreställa larver men såg ut som spermier! roooligt.

Kommentarer
Postat av: ronja!

bäääääääästa busiga ni! ni är UNDERBARA <3

2010-03-30 @ 21:43:21
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0