snowboardmärke i smalbenet.

tja!

min kropp är inte att leka med. det är en sak som är klar.
har nog aldrig haft såhär ont - ever!
johanna och jag kom inte upp i liften tillsammans, som väntat.
men efter mycket om och men, efter ett x-antal ramlingar framför
alla i liften så fann jag mig en man som åkte skidor.
han högg jag & kom ända upp! fett svårt alltså!

sedan ramla johanna först & så ramla jag över henne så
hennes snowboard ni vet den smala kanten,
fick jag in i smalbenet. så nu har jag ett äckligt fult märke där.
ont så in i helvete, hon fortsatte upp sedan
medans jag själv låg på marken och tyckte synd om mig själv.

ramlade på svanskotan också, så kan kanppt röra mig.
och min knälskål känns som den är utslagen. blue.
och nu har jag lovat mig själv att aldrig mer åka snowboard.
jag klarar inte av det! tror fan jag åkte mer på röven ner än på brädan.

det roligaste var nog ändå när freddaK och jag åkte lift.
jag hade den där pinnen mellan benen & han hängde med händerna
i den, fråga mig inte varför! sen blir han trött & börjar svaja och jag
klarar inte av att hålla mig uppe på fötter, så han tappar taget,
jag fasnar i pinnen för den släpper inte mellan mina ben & jag
släpas av liften på ryggen och försöker komma bort. men det var
ju omöjligt! jag hade snö upp till nacken innan jag kom därifrån.
så jävla illa. bilder kommer nog senare, ska försöka få tag i nicole som
har bilder, finns några som är lite underhållande faktiskt!

nog om det. nu ska jag bädda ner mig i sängen & se en film
och dricka varm oboy med grädde på. gott & onyttigt!

puss & gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0