smått och gott.

hej.

träningsläger idag vid 17:00 är det samling.
åh, så feting kul! har dock itne packat & vet inte hur jag ska hinna det.
det blir snabba ryck.

skolan idag. fredag är nog den värsta dagen.
har först mattematik på morgonen & på eftermiddagen har
jag engelska fram till halv 4. åh, så segt!
är inte ens klar med engelskasaken johanna & jag bestämde oss
för att göra. åh, så tråkigt det äär. prata om de gamla som fick lära
sig engelska eller inte.. får skriva ihop nått lite fort på matten.
det är inte den sriösaste uppgiften. hon sätter nog inte ens
betyg på det här.

jag ska äta frukost nu. har precis satt upp håret i en extremt ruffsig
knut & tagit på mig kläder osådär.

aja.
hoppas ni får en underbar fredag & en underbar helg.
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0