slut på energi.

godkväll!
klockan är bara tio över 7 och jag skulle kunna somna här
och nu. är så jävla trött!

när jag kom hem slockna jag i sängen i en halvtimme ungefär.
sen satte jag på en film, tusen bröder. ganska bra faktiskt!
och efter det blev det lite pilatesövningar. de få jag har.

kom nyss in, gav mig ut på en promenad och lyssna på musik
och rensa tankarna lite, mycket skönt! gick ganska fort,
runt södra promenaden ner, upp på östra tror jag det är,
och in där & förbi där johanna bor & så upp till mig igen.
lagom långt, sen blev det mörkt. jag är inte förtjust i mörker.

åt nyss firrefisken. gottgott! ska se valencia mot almería nu
hade jag tänkt mig, kanske är barca senare? jag vet inte..
men jag tror det, det blir en surprise.

sov gott sen. jag lär somna vid tv;n.
puss & godnatt, gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0