sleep tight!

har haft en helt underbar dag faktiskt!
dock så förstör east fm;s kvällsmusik den.
åh så värdelöst det är, galet förfan!
jag menar, badrum, badrum? ohmy! kan vara sämsta någonsin!

jag själv ska sova nu.
imorgon blir det packning åt alla gamlingar i ICA
eneby, fett med tråkigt. 10-2. missar skolan, som om det är bra?
nej... det tycker jag inte, missar dock spanskan & det
kan man faktiskt kalla UNDERBART!

en tragisk sak är att min skena som jag ska sova med varje natt,
som jag inte gör, har spruckit längst fram, buhu! det är inte såbra,
funderar på om jag ska gå till tandläkaren och köpa en ny,
men vem har lust att lägga ner 1000 kronor på en sån?
nej, det får nog bli en annan dag. när jag känner fört.
lite små sorgligt i vilket fall som helst.

puss & godnatt.
sleep tight.

' ge mig nått seriöst, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0