shutter island!

jäääääsp.

är trött, matchen tog kål på mig. jag spelade en halvlek.
sög, var urkass. har ätit en fralla till frukost, det jag har levt på
denna dag!  snacka om värdelös  uppladdning. riktigt dåligt,
men har fan inte varit hungrig.

ska äta snart, mamma står och lagar mat, hoppas på nått gott.
vi får se vad det bjuds på.

ikväll blir det en underbart lugn kväll. ska träffa johanna & ronja.
mina kära vänner, underbara! Vi ska dra oss ner til lfilmstaden och
se på shutter island. hoppas på att den är bra.

nu är det snart mat & jag ska platta mitt hår och fixa till mig lite.
känner mig som världens skabb. uäk.

tjarå.


Dolly Parton - my tennessee mountain home
- FETT BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0