ser framåt.

godkväll.

kom hem från träningen nu, vilket jag kan berskriva med ett ord.
värdelöst. jag sög, rent ut sagt! vi lira osådär, nej det var inte roligt
alls, jag var urusel.. sånt som händer.
pain in the hals också a little bit. och min engelska är underbar.

i morgon är det våffeldagen! så här hemma ska det bli våffelstuga.
johanna & ak kommer trilla in vid halv12 och då ska jag ha lekt kock
så de ska få sig ett par våffisar. hih, mummsiigt! börjar halv 2 sen
med en tvärgruppsredovisning och sedan slutar jag innan halv 3.
då ska jag träffa råttistottis, som förövrigt är en agresiv flicka just nu.
men åh, så söt hon är.

nog om det.
nu väntar duschen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0