sånt här händer bara mig!

godkväll..

träningen idag gick bra. jobbigt som tusan, men måset faktiskt
säga att det var ganska så roligt!

sen när jag kom hem duschade jag och sen så
skulle jag steka mig två ägg.
ett till ikväll och ett som jag kan äta i morgonbitii
till fruksot! gick ju bra & tänkte sedan att det vore gott med en
knäckemacka med ost & gurka på och vad händer inte?!
jo.. jag ska ta osthyveln och skära en gurkskiva och slinter
så jag skär upp halva nageln typ. skriker på mamma som kommer
med plåster. nu dunkar hela mitt finger. stackars tumme!
äkta otur för mig. jag blir så ledsen.

i morgon är det dessutom en heldag i skolan.
bläää & bläää. hoppas dock vi får tillbaka matteprovet
i morgon & sen att vi slutar tidigare på samhällen.
vore lite nais.

sen blir det grismys med ronja! fett skönt.
sov gott sen.  det ska jag - med en dunkande tumme!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0