så mycket jag vill ha!

hej!

träningen gick väl ganska bra ändå.
ganska så roligt. duschade fort som fan sen
och åkte hem för att se barcelona.
men eftersom jag är världens mest otekniska person
så fick jag inte igång det, hur sorgligt? så jag missa hela
matchen, det är bara så typiskt min otur.
fan. 2-2 blev det har jag hört. ohfan va jag hade velat sett den!

har hittat en klänning som jag ska ha på nicolines student som är
i sommar, har även hittat mycket annat som jag vil ha,
bikini, jeansshorts, klänning, kjol, väska, plånbok, smycken
en hel del!  synd bara att jag inte äger en miljon ..
men så är livet antar jag.

i morgon vill jag inte gå till skolan.
jag kan inte min del. det gör mig ledsen.

snart jag sova.
puss & nattsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0