på tal om annat...

i morgon ska jag dra mig ut till yxbacken och åka
snowboard med klassen & alvida! hah,
kan nog bli en rolig syn för de som ser mig!
jag kan inte åka snowboard, jag kan verkligen inte
så det blir spännande. sist drog jag på mig en
hjärnskakning i sälen, i en barnbacke,
så det blir nog kul i morgon. Johanna och jag ska börja
i den stora backen direkt och åka ankarlift ihop har vi sagt.
så jag räkna med att det kommer ta hela dagen för oss att komma upp till toppen!
men whatever. vi får väl se..

oh no! kom just på att jag måste ställa mig och göra pastasallad.
inte för att det är så jobbigt. men tråkigt! skära gurka, tomat, sallad lite majs
och koka pasta, se om det finns någon kyckling. hum, nu blev det jobbigt.
jag är lat.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0