orutinerat - men det var värt det!

godmorgon.
blev tyvärr inget inlägg efter matchen igår.

jag mådde inte alls bra och det första jag gjorde när jag kom hem
var att slänga mig in i duschen igen, låg halvt död där
i cirka en kvart då mamma kom och sa åt mig att gå och sova istället.
vilket jag gjorde. frös som en gris och hon bädda ner mig.
skönt! somnade på en gång..
orutinerat att spela när man är genomförkyld och har ont i halsen.
det det var roligt och a.. vad gör man inte?

matchen igår gick dock rätt bra! det blev 1-1 mot laget i örebro.
tyckte att det var ganska bra för att vara första matchen.
det ser nog lovande ut till säsongen börjar! och det ser jag fram emot.
hoppas att de fortsätter och blir bättre och bättre!

vaknade idag & kände mig lite bättre. har bara ont i halsen och är fortfarande
förkyld som en hare, så blir nog ingen skola för mig i morgon..
men sånt som händer.
dagen lär väl inte erbjuda så mycket. en sängliggande caroline i hopp om att
bli frisk.. jo men så blir de nog! se en bra film och sova. jag ska se  UUPP!

ha en bra dag.
vi hörs senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0