' när saknaden tar över.

hej. godkväll.
har uppdaterat dåligt. har inte haft någon lust över huvudtaget idag.

i morse när jag åt frukost började jag tänka på när jag bodde i krokek.
jag sakanr verkligen huset ibland. att bo i hus, ha ne egen trädgård &
min rosa lilla lekstuga som jag lekte i och mitt fotbollsmål jag byggde
tillsammans med min fotbollstränare Bosse. ae, fina tider & det är något
jag saknar. att bo i hus!

när jag blir äldre ska jag flytta till något fint ställe. kanske bor kvar i norrköping
jag vet inte, flytta till ett fint hus där jag ska bilda mig en familj. det låter underbart.
det är dock ett tag kvar, vilket också är bra.

men förövrigt. dagen ahr erbjudit extremt mycket trötthet! på samhällen
kunde jag inte koncentrera mig. jag tyckte allting i stort sätt var roligt.
så jag ska äta nått nu & sedan gå och lägga mig och se på one tree hill.
fredag i morgon och då är det fotbollsläger! så enormt roligt ska det bli,
se alla nya bli nollade, höjdpunkten på detta läger.

dagen har även eerbjudit träning, fysträning. var väl roligt. sådär.
träffade även ronja efter skolan, gick ner till stan & hon köpte present
till sin mamma som fyller år i morgon. så prima skinka.

nu vill jag inte skriva mer.
puss & gull. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0