man blir glad..

godmorgon!

igår gjorde jag tabben med att inte dra ner persienerna (?)
och vaknar runt 6-tiden när jag ska gå upp kvart över 7. ändå
är jag lika glad för det! solen skiner & det börjar sakta men säkert
att bli vår och det gör min dag! :)

sitter och vräker i mig lite frukost. är dock inte hungrig? konstigt nog..
så det får bli en tallrik yoghurt & flingor & ett glas blåbärssoppa bara.
funkar alltid och är gott!

har idrott första lektionen, det ryktas om att det blir kickboxning!
hah, för det är jag säkert bra på. vet knappt vad det är lixom.
så det blir nog spännande, om det är det ? vetitusan vad jag har i eftermiddag.
har ju precsi bytt schema, men det har jag slarvat bort, men jag antar att ingen
är förvånad! spännande.

HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR DAG!
puss.




den här bilden gör mig glad! dock är den sisådär 2-3 år gammal!
men det gör mig inget. du är söt & underbar, min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0