Life is as peaceful as a baby's sigh.

hej eftermiddag, hej fredag.

Jag känner att den här dagen har kunnat blivit bättre.
den har varit ganska dålig , actually.

började dagen med engelska. ska inte ens ta och berätta vad
som hände, pinsamt & korkat. menmen, sånt som händer.
och jag tror inte vi kommer göra om det, HAH!

Vi fick en ny uppgift. Den handlade om en sång. Vi ska
ta en låt och sen skriva om artisten & om själva låten.
En låt som betyder nått. jag valde Tina Turner - simply the best.
uuuuhm, det bara skriker fotboll om den! ulala.

efter det hade vi matte. prov stod på schemat. ohmy! det kan ha
gått hur som helst. men jag har en känsla av att det blev ganska
bra ändå. men bara för att jag säger det blir det det motsatta..

när jag kom hem, jo men jag hitta inte min nyckel i morse,
så jag gick utan. när jag kommer hem är ingen hemma och dörren
är låst, GREAT! mamma kommer hem runt 5 visste jag, lyckat!
själv var jag hemma 20 över 3, så jag tog mig en promenad i den
UNDERBARA solen och njöt för mig själv av den. sen gick jag hem,
i hopp om att någon kommit hem & visst! nicoline tog på sig skorna
för hon skulle precis dra. what a timing! skönt..

ikväll. inga planer. är nog hemma? ska ge mig ut på en promenix
om inget roligt händer & sker. vore kul att bowla. mohah! råttan...

nej , nu ska jag stoppa mat i magen min.
pussss.




åh, vad jag vill ha sommar, galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0