läskig tvättstuga?

godnatt.
nu ska jag sova.

på tal om annat var vårat trapphus lite skrämmande ikväll.
jag följde ronja ner till porten vid 00.00 ungefär. och vad
står precis utanför, jo en gammal man? han gick dock inte in
och han såg nog aldrig oss. så vi, lättskrämda som vi är,
sköt oss upp mot väggen och hoppades att han inte skullle se oss!

sen helt plötsligt - han är borta!
oh, hjälp tänker vi! osen helt plötsligt hör vi hur dörren
från vår tvättstuga går upp, och vem är det inte, jo han?!
smyger omkring, varför gick han inte den vanliga vägen in,
där vi stod? oh my.. scary! jag tog löpet till hissen när ronja gått
och hoppades med hela mitt hjärta att han inte stod kvar vid hissen.
vilket han inte gjorde. försvunnen gubbe.. bara sådär.
skumt & lite läskigt.

för er som inte vet, är jag extremt lättskrämd såhär
på kvällskvisten & är inget större fan av mörker. det skrämmer mig.
när jag är ensam, man vet aldrig vad som döljer sig runt hörnet.
det är läskigt..

nu ska jag se ett sista avsnitt av plaaya del sol & sedan sova.
fett gott! i morgon ringer klockan 9 och jag ska se till att vara ute och gå
klockan 10. ska gå enormt långt! så himla underbart.
sen är det amtch - borta i örebro! klockan 6 mastchstart.
vilket innebär att jag är hemma vid 11 på kvällen, där var min lördag
borta. men det gör mig inget. jag spelar ju fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0