LALA - LALA

hungrig.
blev inte någon lunch i skolan.
jag kom 5 minuter innan vi börja så det blev 3 äpplen & 3 bananer.
vilken luch. så nu har jag precis lagat mat till folket i mitt hem.
jag har aldrig varit någon kock, men smaklökarna säger att de duger.

i skolan hade vi samhäll - till min förvåning. spännande,
och måste säga att det var slappt. vi ritade? aa.. ritade affisher.
miljöpartiet is the shit! mer behöver jag inte säga.

till min önskan så hoppas jag träningen ikväll blir lugn.
jag är verkligen inte på humör för balkefors. men jag förvånas
inte om de är det. löp som aldrig förr!

nog skitsnack. nu ska jag äta upp min välgjorda mat &
se på topmodel! take care of you.
puss!

' jag stupar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0