jorden snurrar och himlen är blå!

GOD-DAG!

jag är så jädra glad idag och det är lovely feeling!
kom nyss hem efter att ha frusit röven av mig på city gross arena!
eneby förlora tyvärr med 3-2. men jag åkte lite tidigare, en kvart innan
det var slut eller nått. riktigt kyligt, trots med vinterjacka & halsduk på!

Nu har jag precis kommit ut från en varm dusch!
ska ta och göra nått åt mitt hår för att sedan sminka mig lite.
sedan kommer johanna snart? och sedan ska vi gå och äta någonstans,
vi kommer bli sena till adam, som vanligt! men det är så det ska vara,
hähäää...

nej .. nu måste jag rusa! köpte mig även
en svart vårjacka förut på amxi. hih! blev också en fika.
mysipys!


nog om tjatter & babbeel..
hörs ikväll, eller någon gång.... vet inte när jag kommer innanför tröskeln.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0