jag svävar på ett rosa moln.

godmorgon - eller godförmiddag kanske man borde säga?

är fortfarande halv-sjuk.
dock har jag inte ont i halsen längre. vilket är underbart.
men mitt huvud känns som en ballong. och det är inte alls
lika underbart.

jag orkade därmed inte gå på promenad innnan jag åt frukost.
vilket var dåligt av mig. men vi får ta det när jag är frisk som en lärka.

såg på miss march igår. kan inte påstå att det var någon jättebra film
faktiskt. Trodde den skulle vara betydligt mycket bättre än vad den var.
så nej. den tycker jag inte att ni ska se. Ska nog kolla på bröllopsfotografen
senare. Jag var duktig och fixa så jag kan ladda ner filmer nu!
jag är faktiskt världens otekniska person, men nu har jag äntligen lyckats!
så vet ni någon bra film som ni rekommenderar, säg mer än gärna till!
tog dock halva dagen och jag avinstallerade nog alla program jag hade nästan!
men yes, nu kan jag (;

ska gå ner till stan om ett tag. mamma mår också bättre idag så då kan jag få köpa
min lilla pilatesboll! ni vet sedan var ni hittar mig, hihi.

nog om det. nu blir det sjunde himlen!
sen en dusch!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0