in your atmosphere.

' ronja åt katt, blev hårig.
         HAHAHA!


HEJ!

dagen till ära har varit ganska bra!
våfflorna smakade väl ändå helt ok.
lite sega, men vafan ska man göra när man inte kock är.

drog mig till skolan vid halv 2. Hade redovisning och sedan
gick jag hem igen vid halv 3. redovisnigen gick väl.. sådär!
kan nog inte påstå att jag var duktig, men miljöpartiet,
vad är deras störta fråga igentligen? måste vara miljön..

när jag kom hem fick jag med mig angelica i ett snöre.
alltid trevligt. slängde mig över matteboken & gjorde klart nästan
alla tal! fett bra gjort. happygirl. Ronja stupa innanför tröskeln runt
4 tiden också. osocial till max fortsätter jag mitt matteplugg.
hon satte sig vid tv;n. likabra! nu ligger hon och powernapar & drar
världens sämsta skämt. vi ska snart gå ner till stan och käka.
eller hon ska äta, jag ska kolla på. vill inte äta på stan.


ska sedan slänga mig över matten igen för att göra klart det allra
sista. skulle gemi g ut på promenad. men det blir inte ikväll.
om inte ronja är på. men det skulle jag vill aldrig tro.. 

nu ska jag dra och vara social.
hörs när vi hörs, jag vill ha sol.

pusseess.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0