I wish I could be there.

brian littrell - wish.
en av välrdens bästa låt just nu.


idrottslektionen var väl hyffsat rolig.
kickboxning var det! hybner & jocke höll i lektionen.
det blev sparkar åt både vänster & höger & uppercuts och allt
vad det nu heter! annorlunda idrottslektion men jo, det dög!

har tydligen ledarskap nu halv 1.
så är hemma och äter, duschar & sådär.
har ju ett tag på mig.

efter skolan ska jag vandra ner till stan en snabbis
för att se efter om ett par skor jag ska ha ett tag finns.
mamma kolla igår men fann de inte, så hon köpte ett par
andra, som jag inte vill ha.. men tanken var ju god av henne ;)
men vi får se hur det blir med den saken.

magen kurrar.
pusss & gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0