i wanna grow old with you.

jag är inte depp. som johanna tror.
jag är bara på lite sämre humör.
känner inte för att skratta åt saker och ting idag.
vet inte varför, men det väl så ibland i guess!

när jag kom hem började jag med de där jävla talet
och det vill inte sätta sig i skallen på mig. jag kan första meningen.
inte mer än så. jag är vaken hela natten istället & försöker lära mig.

christoffer har i vilket fall som helst hjälpt mig så jag kan se
matchen på datorn. guld värt! så efter träningen ska jag hem &
sen på arsenal - barcelona. so , thank you dude ;)

nu ska jag byta om till träningskläder.
har beslutsångest om underställ. men jag tror jag skippar
det idag igen. det är faktiskt vår nu! snart..

puuuss.


i wanna grow old with you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0