how to save a life.

godkväll!

kom hem nyss. har spenderat min kväll tillsammans med
nicoline och marcus i eneby. Det har varit ganska så trevligt,
vi spelade kort, prata, såg let's dance & käka godis.
så en fredagskväll ska vara.

spårvagnen hem var därimot inte så rolig, eller lite.
folk var fulla & glada. själv satt jag spiknykter och såg
allmänt trött och tråkig ut. de förde ett jävla liv, om jag tänker
efter var det ganska underhållande!

I morgon ska jag åka och spela match! Det ska bli spännande.
CityGross Arena mot nått lag. har även match på söndag,
då är den på parken. matchen börjar klockan 15:00 imorgon
för er som är intresserade (;

nu ska jag dricka vatten och se ett eller två one tree hill avsnitt.
kan bli fler. det får sömnen avgöra.

sov gott sen.
pussss och godnatt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0