hjälp! ett bananskal.

hahahah! jag tror jag står för dagens roligaste!

har pluggat som en liten griis.
har skrivit klart för tvärgrupperna nu.
vilket är skönt! så senare ska jag hugga in matten.
får se hur mycket jag orkar göra.

gick ut för ungefär en timme sedan.
gav mig iväg för att promenera lite i min ensamhet.
och det gick väl ganska bra. gick södra promenaden ner,
fortsatte östra, svängde där vägen svänger & fortsatte drottning-
gatan upp till södertull och sedan södrapromenaden hem.

gjorde nog dagens pinsamaste sak på drottninggatan.
jag gick där, lyssna på musik, tycker nog det var ovanligt mycket folk
ute. men jag fortsatte knalla på & sen tittar jag åt vänster &
sedan halkar jag på ett bananskal! hur stora är oddsen?
hjälp skriker jag ut & blev sedan skapligt ut-tittad..
ae tur att jag inte kände någon. fett kul! gick och smålog för mig
själv sedan.

kom även fram till under min promenad att jag är anti-rökare!
hamnade bakom 3 stycken och ae fy! det är så vidrigt. avsky rökare.
kom även fram till att det vore mysigt med sällskap. visst är det skönt att
gå ensam, men vore mysigt att gå längst vägen och prata med någon.
aja, nog om det!

nu öppnas matteboken!
PUSS !


en bild från i sommras. vill vara sådär lite lagom brun nu.
en av världens
bästa människor för övrigt -  johanna nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0