HIGHWAY TO HELL!

nu har jag packat upp all packning som var med till sälen.
dumpade allt i tvätten, lika bra! så nu blir det storstädning av mitt
rum hade jag tänkt mig. det låter inte lika roligt, men sånt man måste göra
ibland och idag är en sådan dag.

stampade faktiskt precis innanför dörren också, har spenderat lite tid
med angelica på staden. fick med mig 3 tröjor hem och ett tomt bankomatkort.
okej inte riktigt.. men fasan inte långt ifrån!
mycket trevligt!

på tal om helt andra oviktiga saker somnade jag vid halv 2 inatt.
vaknade vid 8?! det är inte normalt. lyckades efter mycket om och men
somna om och mamma knackar på dörren vid halv 10 och säger att frukosten
är klar och hon ville gärna ha sällskap. trött och nyvaken, men jag ställer upp!
det var gooottis.

nu ska jag fortsätta min städning. som är boring. ska dammsuga.
det är det roligaste jag vet.. not.

PUSS!
- highway to hell.
dejlig låt.




kärlek.kärlek.kärlek.


Kommentarer
Postat av: Dimalim

vad kul :)

2010-03-01 @ 14:02:45
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0