good girl.

hej!

har städat klart mitt rum!
har dammsugit, tvättat mitt golv & bäddat rent
i min säng. plockat in kläder & slängt saker & ting i tvätten!
mitt rum är nu mysigt faktiskt. har tänt lite ljus & sådär, myspys!
duktigt av mig! ibland kan man bara få värsta nojan av att städa,
just så fick jag förut när jag hade ätit upp min lilla potät & morötterna ;)

har även hunnit med lite pilatesträning. så nu har jag tränat magen,
gjorde även några få armhävningar & körde plankan.
så nu är jag trött. sinnessjukt vilka dåliga arm-muskler jag har.
får vi jobba på, men det är ju så tråkigt att träna armar.

nog om det.
nu ska jag hoppa in i duschen, stoppa nått i magen.
lägga mig i min säng & glo på någonting, kanske sätter på en film.
blev ju ingen igår, men om jag lägger mig skapligt ikväll så kanske det
blir så. jag tror nog det!

hörs i morgon.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0