frotfarande vaken!

jag är inte trött...
låt mig bli trött.

satt just och tittade på blåsningen,
riktigt roligt när glenn hysén blev blåst.
riktigt roligt!

glor nu på wallander. kan tycka att filmerna är ganska
bra. borde väl äta nått snart. jag har ätproblem, seriöst.
jag måste alltid tugga på nått! och ännu mer när jag inte tränar.
jag kan inte äta mycket när jag inte tränar,
men jag måste alltid ha någonting i munnen! och det är inte bra...
sorligt. men jag ska faktiskt bräka i mig en knäckemacka med
ost och gurka snart, sen ska jag borsta mina tänder för att sedan
se klart wallander och därmed sedan sova. om jag kan.

vi hörs i morgon.
kiss & bye.


' i stopped smile for a long time ago..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0