fett tråkigt.

hej kaj , halåå boje?
- typ det jag roar mig med.

Sitter i skolan. Inväntar spanskan, ohgush!
så jävla tråkigt det är, har tydligen en ny lärare,
någon chilenare, så han är väl bra antar jag.. suck!

sendå, maten smaka blä. så vidrigt så det är sinnessjukt.
oätligt. ungefär som ärtsoppa. fast det var någon potatis med
någon köttlimpa med vitt mögligt täcke..

rasterna är så seega & så tråkiga. finns nothing to do.
vill gå hem, men nej det får jag inte. så här sitter jag.
alla spelar pingis, jag är dålig på pingis så det är inte roligt.

bara ksitsnack ochett tråkigt inlägg.
träning ikväll sen matteplugg.
ÅH VAD JAG ÄLSKAR LIVET JUST NU!


puss..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är feting tråkig.

2010-03-24 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0