faller i tusen bitar & du kan dra.

tjafan.
okej. förlåt. jag är fett sur.
så ni vet.

blev allt en mysigt kväll. som jag kunde tänka mig.
dock försvann den där promenaden. den gick upp i rök.
bannemig..

blev i vilket fall som helst chai latte och en chokladboll på wayne's med
råttitotti. blev mycket skratt och seriöst prat. hon är allt underbar!
vilket vän. guld värd.

ska snart hänga in mina kläder i garderoben.
mamma har tvättat nu igen, vilket är positivt.
men när jag var liten hängde hon in mina kläder efter tvätt.
det får jag göra själv. jagh ar blivit stor! eextremt tråkigt.
sen ska jag sova. är fan trött. som vanligt!
bussen går kvart i 9;e i morgon. idrott. racketstadion.
god natt. sov gott. puss hej!


That love made me blind so I could'nt
See all the lies you told were right in front of me
Since love made me blind you made a fool of me
You made it look so perfect when it wasn't meant to be
Your love made me blind





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0