efterlängtade söndakväll!

äntligen är det kväll!
så underbart, jag ska ligga i min säng,
läsa en tidning jag köpt & sedan bara glo.
ska försöka se om jag kan luska ut hur one tree hill
fungerar, kan ju inte ändra avsnitt. oteknisk jävel.

dock måste jag städa mitt rum & det gör mig lite ledsen.
måste tvätta mitt golv som benny trampat på, han har gått´
i massa snusk. jobbigt värre..

matchen gick inge vidare den heller.
vi vann dock med 1-0, men oj va mer vi kunde vinnit med.
om vi hade spelat bra, det var väl stundtals. men men,
vinst blev det & det är huvudsaken..

underbar skola i morgon.
fotbollsteori halv 10 & sedan slutar jag.
ska ner till stan med mamma, hon har lovat mig ett par shoooes.

pussses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0