det kallas tortyr.

godkväll..

äter, som vanligt!
kom hem från träningen nyss, och det var nog inte mer än tortyr.
en timmes löpning. löpte över mer än halva plan i full fart, sedan gå 10 meter
för att sedan löpa som ett svin igen.. efter det var det mage/rygg..
och efter det var det löpning igen. gå ihop 3 & 3 oc hsedan löp så fort
man kan därimellan. lovely. fyfan vad jag hatar att löpa bara.
inget psyke för det.. äckligt jobbigt.

men så är det antar jag! nu ska vi trappa ner på
löpningen och jag tror ingen anar hur extremt feting glad
jag är över det! time to lira boll!

på onsdag blir det simning i centralbadet som träning och det
uppskattar jag! om inte nicoline ska till friskis för då går
jag kanske dit istället och kör någon slags bolträning.
som jag ska träna på, har varit dålig på det senaste dagarna!

men aja. nu ska jag äta upp min yoghurt och sedan duscha
för att sedan gå till min ensamma säng & se en film.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0