det fungerar!

hej!

har uppdaterat dåligt på senare dagar.
men internet har krånglat som fan.
me det är nog löst nu..

dagens bravader. matchen, vivar väldigt bra,
första halvlek, vi tog ledningen 2 gånger om.
1-0 sedan 1-1 som sedan blev 2-1 till oss, 2-2 och sedan brast vi
och förlora med 4-2! de var bra sista 20 må jag säga.

sedan , mådde som en skit! har bara mig själv att skylla.
åkte sedan och tränade fysträning. jodå, förjävla roligt!
jag och simona vann idioten också, heh, får inte glömmas ;)
var väldigt rolig träning och nu är jag verkligen trött!
och jag känner mig för en gångs skull frisk! lite förkyld men
ibland är nog träning bra för förkyldningar, det tror jag allt!

i morgon väntas det mattematik & sedan samhäll.
det bådar inte gott! ska sedan på kvällen med mamma och
handla tror jag, ska se om jag finner mig en vårjacka. finns ingen jag vill haaa!
det gör mig ledsen fan.. sen ska jag nog bara ta det lugnt. i min ensamhet, har väl
mor och far! alltid trevligt.. får  se vad nicoline ska göra? vore ju nais att träffa hon..

' nej, du slutar fan inte att förvåna!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0