Cause i'm trying to be somebody,

i'm not trying to be somebody else.

oh herrejävlar så mycket plugg jag har denna vecka.
det är helt skumt! förra veckan kunde jag inte plugga på någonting!
jo matten, men ändå inte för vi hade inte gått igenom allt.

den här vekcan har jag tvärgruppsredovisning på torsdag.
har matteprov på fredag. Har en pjäs på tio minuter på onsdag
och ska hålla ett litet tal om miljöpartiet torsdagen efter denna vecka.
blir att pluugga som aldrig förr, typ..

ska väl sätta igång nu.
matteboken ligger på köksbordet, likaså gör miljöpartiet.
blir ingen träning idag. har fan inte tid, tränade i morse!
ska ta med mig mitt tal sen och gå ut och gå en promenad
och sedan göra lite pilates, det jag kan.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0