brakfrukost!

nu är jag inkommen från det underbara fina vårvädret!
Det var riktigt mysigt att gå ut och gå såhär på morgonen
måste jag säga. kände mig dock väldigt hungrig där ute
på promenaden. vi gick ner södra promenaden runt där vid norra
tror jag det är osen runt där oså upp vid johanna och sedan
fortsatte jag hem till mig. tog ett tag ändå! myspys.

nu sitter jag i köket. har precis vräkt i mig mat!
ohmy what a brakfrukost! blev en tallrik gröt med 2 knäckemackor
med ost och gurka på och till det ett glas blåbärssoppa! mumma.
nu är jag istället proppmätt och det känns lovely!

har även startat en fight med min hund. att han aldrig kan lyssna.
blää :] blir så frustrerad.

nu ska jag ta p¨å mig nått annat. orkar inte gårunt i detta.
vi hörs säkert senare under dagen. jag bara ääälskar vädret!


' take me back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0