TOMORROW I'LL CHANGE, AND TODAY WON'T MEAN A THING!

degdag? världelös dag?
indeed. har inte gjort många handtag inte!

suttit på trafikskolan från halv 11 - kvart över 5 ungefär.
det är fina tider det! och solen bara lyser, det är dumt att vara ute va?
jag tycker det...


blir middag på manesa idag med angelica och johanna & hennes söta familj.
det kommer nog bli redigt mysigt! sen ska det bli intressant och se vad hon får
i present!

nu ska jag gå och klä på mig lite!
se vad man kan ta fram från garderoben.
hoppas att nått finns som man inte brinner upp i.
men det är väl tveksamt. det spelar ju ingen roll om man
går naken. man brinner ju ändå. MEN JAG ÄLSKAR DET!

nu ska jag dra.
tja.


en skapligt gammal bild sådär. vill ha permanent igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0