tänka tillbaka och njuta av gamla minnen. jag var nöjd.

godkväll!

blir inte allt för mycket blogg såhär på sommaren.
men det finns inte tid för jag sitter gärna inte inne när
det är sol.

igår kväll åkte jag, angelica och johanna till dettan och spelade spel.
mysigt! även jullan var där så mycket trevligt!
sen vid kvart över 11 åkte jag hem till johanna.
vi satte oss ute på hennes balkong och satt där till kvart i 2
ungefär, hur mysigt som helst! sen gick vi och la oss och kollade
på lotta på bråkmakargatan! älska filmen.

vaknade i morse och gick ut och gick runt strömmen!
hothothot! men jag överlevde! sen gick jag hem och
kollade på raise your voice. fin film. gick vid 3 tiden
hem till johanna och firade henne. just idag blir hon 18 fucking år!
kan ni tänka er. vilken stor tjej.
mat, spel och mycket prat och skratt, det är fina grejer, bra grejer.

gick hem och kollade på fotbollen med angelica och drömde oss bak i tiden.
sjätte sinnet sprängdes ut från datorn tillsammans med rostade bävrar och
bubbles! fyfan vilka tider. man var liten. man var rolig. man var allmänt pantad.

och nu är det läggdags.
körskolan i morgon! MYCKET ROLIGT!
irrrrrroni.
PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0